یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

گنج من ؛ قسمت دوم


گفته بودم که چیزهایی رو به عنوان گنج مون انتخاب می کنیم که اگر روزی روزگاری در بیابان گیر افتادیم حاضریم تمام آن گنج گرانبها را تنها با یک جرعه آب تاخت بزنیم.و حالا نوبت می رسد به معرفی گنج من. فکر نکنم توی هیچ کتابخانه شخصی توی ایران بتوانید همه این کتابها را پیدا کنید. تمام کتابهایی که توسط جورج اورول نوشته و به فارسی ترجمه شده اند.فهرست بر اساس سال چاپ  می باشد.

 

نام کتاب

مترجم

انتشارات


چاپ

سال چاپ

1

1984

مهدی بهره مند

کتابفروشی فرزان


اول

1361

2

آس و پاس ها

علی پیرنیا

کتابفروشی ممتاز


اول

1362

3

دختر کشیش

مهدی افشار

آپادانا


 

1362

4

قلعه حیوانات

محمد فیروز بخت

گلشایی


اول

1362

5

درخت زندگی

منصور اقتداری

کاوش


اول

1363

6

روزهای برمه

پروین قائمی

کتاب آفرین


اول

1363

7

ژرفنا

همایون حنیفه وند مقدم

 


اول

1363

8

راهی به اعماق(ژرفنا)

 

کتابسرا


 

1363

9

هوای تازه

گلرخ سعید نیا

هرم


اول

1372

10

قلعه حیوانات

امیرامیرشاهی

جامی


هشتم

1373

11

به یاد کاتالونیا

عزت الله فولادوند

خوارزمی


دوم

1373

12

1984

صالح حسینی

نیلوفر


هفتم

1380

13

دختر کشیش

بهناز پیاده

مجید


اول

1388

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کرم کتاب دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://mybookk.blogfa.com/

درسته ندارم فقط قلعه حیوانات در کتابخانه خانوادگی نگهداری میشه.

اره منا خانم بعصیاش کمیابن ولی 1984 و دختر کشیش راحت پیدا می شن

رها جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

...
گنج؟
چه تعریف بامزه ای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد