یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

معلم

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/e/ee/Lion_of_the_Desert_DVD_Cover.jpg

در اوایل فیلم عمر مختار دو سه نفر ایتالیایی اسیر میشن... یکی از یاران عمر مختار سعی می کنه اونها رو بکشه ولی عمر مختار جلوش رو میگیره:

عمر مختار: ما اسرا رو نمیکشیم.

عرب: ولی اونها این بلا رو سر ما میارن.

عمر مختار: اونها معلم ما نیستن.

پی نوشت: قابل توجه اونهایی که هر کاری رو می خوان با این جملات توجیه کنند که: فلانی هه همین کارو کرد! یا دولت هم همین کارو می کنه!


معبود های من- قسمت سوم: ایراندخت

قسمت اول

قسمت دوم

از جمله کسانی که به دقت نوشته هاش رو دنبال می کردم یکی هم این خواهرمون بود که درباره ی خاطرات دوران بچگی و بزرگسالی ش می نوشت. داستانش که به اواخرش رسید وبلاگش رو جمع کرد و رفت یه و بلاگ دیگه زد و شروع کرد به نوشتن از آمال و آرزوهاش.... دست آخر اون یکی رو هم بست و رفت.... کجا؟ نمی دونم... شاید توئیتر و شایدم اینستا.... کسی که کرم نوشتن داره همیشه یه جایی رو برای نوشتن پیدا می کنه. بخوانید و عبرت بگیرید.