یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

آگهی مزایده

بازهم از گل آقا 

آگهی مزایده!

¾   الو گل اقا؟

¾   بفرمایید.

¾   بخش فروش بنیاد مستضعفان در روزنامه ها آگهی کرده که لوازم یدکی نو و مستعمل پیکان را از طریق مزایده به فروش می رساند. می خواستم بپرسم این همه لوازم یدکی نو را از کجا آورده؟

¾   لابد از شرکتش خریده.

¾   پس چرا من نمی توانم بخرم؟

¾   لابد آنها بیشتر احتیاج دارند.

¾   اگر بیشتر احتیاج دارند، پس چرا از طریق مزایده می فروشند؟

¾   ببینم پدرجان، قصد جوسازی که نداری؟

¾   نخیر.

¾   شایعه پراکنی که نمی کنی؟

¾   نخیر

¾   ضدانقلاب که نیستی؟

¾   نخیر.

¾   لیبرال که نیستی؟

¾   تصفیه حساب خصوصی که نمی کنی؟

¾   نخیر.

¾   ریگی که به کفشت نداری؟

¾   نخیر.

¾   خط و  خطوطی که نیستی؟

¾   نخیر.

¾   عیب و علتی که نداری؟

¾   نخیر.

¾   بیکار که نیستی؟

¾   نخیر.

¾   پس چه مرگت است که این همه مطالب روزنامه ها را می گذاری و آگهی های مزایده را می خوانی؟!

¾   ...

شنبه 8/4/1364

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد