یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

به سلامتی شهرام کی ریغ رحمتو سرکشید ... دستش روی سر اندی و تتلو و شهبال شب پره

https://s19.picofile.com/file/8438687226/ac_image_wd1578724155xs_1_.jpeg

گفته میشه که شهرام کی بالاخره گوزو داد و قبضو گرفت. خوب! قدیما می گفتن که آدم نباس برای بقیه مردم آرزوی مرگ بکنه. منم به قدیمیا میگم که حرفاتون رو بذارین در کوزه و آبشو بخورید. مرگ امثال شهرام کی، امیر خان تتلو و هزاران هزار از این انگلهای فرهنگی تنها خبر خوشیه که میتونه تن خسته ی فرهنگ به فاک رفته ی این سامان رو اندکی بهتر کنه.

یکی از بزرگترین بدبختیای این ملت اینه که بعد انقلاب کسانی رو که بهشون میگفتن مطرب، یه شبه شدن هنرمند. اگه هنر واقعا این چیزی هست که  این ها ارائه میدن من ترجیح میدم که هچنان ضد هنر و ضد هنرمند باقی بمونم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:17 ب.ظ

بی‌رحم نباشیم اون هم بنده خدا بود و باطن هرکسی رو خدا بهتر می‌دونه خدا بیامرزدش دستش از دنیا کوتاهه هرچی کرده بین خودشه و خداش

باطن هر کسی رو خدا می دونه و انشالله که همگی ما مشمول رحمانیت و عفو خداوند بشویم...
من درباره باطن ش صحبت نکردم برادر... درباره مزخرفاتی که تحویل مردم می داد صحبت کردم....
خداوند هر کسی رو در هر مقامی و هر نقشی لعنت کنه و زندگی ش رو براش جهنم بکنه اگر بخواد بر سر فرهنگ مردم کشورش بلاهایی رو بیاره که امثال ایشون و شهبال شب پره و اندی و اعوان و انصارشون در آوردن..... آسیبهایی رو که اینها به سلیقه ی هنری مردم زدن سالها کار هنری نمیتونه ترمیم بکنه .... خدا ازشون نگذره که به خاطر شهرت و معروفیت هر گهی که فک کردن درسته خوردن و یه ثانیه درباره ش فک نکردن
در ضمن توی خواب هم نمیدیدم کسی گذارش به این کوچه بن بست بیفته... خیلی خوش اومدی

علی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:19 ق.ظ

تو میتونی هر گوهی بخوری ولی اهمیتی نداره چی زر میزنی

من دوست دارم تو رو بخورم که کنسرو گهی.... بعدش م هیچ کس خلی جز توی الاغ توی این دنیا گذرش به این طویله نمی افته... این خودش نشون می ده که تو چقدر خر هستی ولی خودت خبر نداری.... اگه فک می کنی زر مفت می زنم می تونی کامنت ها و بازدیدهای اینجا رو نگاه بکنی تا بفهمی که این طویله الان سالهای ساله که متروک شده

یاسین شیخی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:46 ب.ظ

تو خفه شو کله کیری

کله کیری م که باشم مثل توی کون نشور نیستم عنتر... خیلی بهت فشار میاد بردار یه وبلاگ بزن درباره ی اون احمق و احمقایی مثل اون.... سر یه ماه حقوقم شرط می بندم نمیتونی ده صفحه آ چهار درباره ی اون گه مطلب بنویسی.... بعدش میای اینجا زر زر مفت می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد