یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

آخرین اثر

آخرین نقاشی شیدا (بزرگه)  که به سفارش من کشیده

https://s16.picofile.com/file/8415327284/IMG_20201012_185705_642.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:09 ب.ظ

همیشه دوست داشتم برای این پستتون یه پیام بزارم اما نمی دونستم چی و به کی باید بنویسم از دیدن این نقاشی حس خیلی خوبی بهم دست می ده امروز دانلودش کردم بزارم بک گراند موبایلم.
شیدا جان خیلی نقاشیت قشنگه حس خوبی بهم می ده حس اون نهالی که بین عناصر چهارگانه نشوندی می دونی بیش تر از اینکه مهارت یه اثر رو خاص کنه حس خالقش هست که خاصش می کنه امیدوارم همیشه حست زیبا باشه خیلی خیلی خیلی مواظب حست باش مطمئنم یه روز نقاش بزرگی می شه

سلام خانم مریم و تشکر از لطف شما
راستش من که خودم از هنر سر درنمیارم ولی سعی می کنم تا این جور سفارشها رو بهش بدم تا حس ش هنری ش بهتر رشد کنه... توجه دارید که این نقاشی ذهنی نیست و در حقیقت از مدل(همون نقاشی کوچیکتره) برای کشیدنش استفاده کرده
نقاشی های دیگه ای هم اینجا ازش گذاشتم... حوصله داشتید می تونید اونها رو هم ببیند... البته قدیمی هستن
مثلا این
https://wormbook.blogsky.com/1392/09/11/post-242/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%82%d8%a7%d8%b4%db%8c

مریم سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:34 ب.ظ

نقاشی های دیگه دخترتون رو هم دیدم فهمیدم از روی مدل کشیده اما توش یه حس خاص داره که توی مدلش نیست شاید علت این حس خاص اینه که برای پدرش کشیده نمی دونم ولی حسش رو دوست دارم.

سلام دوباره اکثرشون رو به سفارش من کشیده...
این نقاشی آخری رو می خواستم کادو بدم دانشگاه... تموم که شد قابش کردم فرستادم با آژانس....نمی دونم زدن ش به دیوار یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد