یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

تئوری فراگیر


در ارتباط با مزایای عید سعید و باستانی نوروز تا کنون هزاران صفحه مطلب نوشته شده است. یکی از بزرگترین مزایای این ایام دراین است که مملکت بالکل به مدت یک ماه تعطیل می شود و آب هم از آب تکان نمی خورد. به قولی اگر مملکت کل 12 ماه سال هم تعطیل بشود بازم هم آب از آب تکان نمی خورد و کلا مردم آسوده بخوابید....
اما از مزایای این ایام تعطیلی برای شخص من این بود که وقت گذاشتم و مقداری از یکی از کتابهای کمتر شناخته شده ی استفن هاوکینگ را ترجمه کردم. این دکتر هاوکینگ از جمله همان افراد سودا زده ی دانش هستند که چون فکر می کنند می توانند 4 تا معادله دیفرانسیل جزء به جزء را حل کنند تمام راز کائنات را کشف کرده اند و انقدر در این سودا غرق شده اند که حتی منکر ذات باری تعالی گشته اند.... به هرحال بگذریم.
کتاب ترجمه شده مجموعه ای از چند سخنرانی هاوکینگ درباره کائنات و سیاه چاله ها و... است که می توانید اصل کتاب را از اینجا دانلود کنید. من هم فعلا سخنرانی اول را ترجمه کرده ام که آن را هم می توانید از اینجا دانلود کنید. اگر هم جایی از ترجمه نارسا بود لطف کنید و تذکر دهید تا ما شرمنده ی این دوست سودازده ی دانش نشویم.
ر ضاکیانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد