یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

اگر با هم بازگشتیم

گوش دادن به این ترانه هم خالی از لطف نیست البته:

لونرجع سوا


قلبی یا ویله لو تبعد یا غالی
ای قلب من اگر تو دور شوی
ما یام بلیله یسهرلک لیالی
من شب نمی خوابم و همه شب ها را بیدار می مانم
نظرة عیونک لو مرت فی بالی
نگاه چشمانت اگر ذهن من بگذرد
بنادی واقول بنادی واقول
فریاد کشیدم و گفتم، فریاد کشیدم و گفتم
واقول
و گفتم

لو نرجع سوا و اشوفک حبیبی
اگر با هم بازگشتیم و تو را ببینم عزیزم
وندوب بالهوا تبقالی نصیبی
ما در عشق ذوب خواهیم شد و تو قسمت من هستی
والقلب انکوا متخلی البعد یطول
قلبم آتش خواهد گرفت، اجازه نده جدایی به طول انجامد

لو ترجعلی وتاخد عمری
اگر به سوی من بازگردی و زندگی مرا بگیری
وکل سنینی وایامی
و همه سالها و روزهایم را
ما تفرفنی وتبعد عنی
مرا ترک نکن و نرو
واشوفک ع طول قدامی
من همیشه تو را در برابر خودم می بینم
کل الدنیا بتخلاص عندی
همه دنیا تمام خواهد شد
لاکن شوقی وغرامی
اما شور و عشق من
لا ما یزول
هرگز تمام نخواهد شد

 می توانید از اینجا دانلودش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد