یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

چند کلامی از علی شریعتی

عشق و ایمان، در اوج پروازش، از سطح ستایش ها می گذرد و معشوق در انتهای صعودش در چشم عاشق سراپا غرقه ی سرزنش می شود و این هنگامی است که دوست، استحقاق بخشوده شدنش را، در چشم دوست، از دست می دهد.


مذهب یک نوع آگاهی عاشقانه است، یا عشق آگاهانه


حقیقت، بی پرستش، فلسفه و دانش است و پرستش، بی حقیقت، بت پرستی یا شهوت!


تقیه برای حفظ ایمان است نه حفظ مؤمن

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
سخنان دکتر شریعتی را خیلی دوست دارم

دکتر شریعتی میگه: دوست داشتن کسیکه لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است
زیبا بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد