یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

اطلس تاریخ نظامی

از دید اصول گرایی اگر بنگریم، من آدم اصول گرایی هستم. اصلی هم که به آن اعتقاد دارم قانون کپی رایت است. ولی متاسفانه به دلایل خاصی شرایطی بوجود آمده که ناچارم از قانون کپی رایت عدول کنم. یکی از مشکلات اصلی که الان در کشور با آن مواجه هستیم کمبود منابع تاریخی مناسب است. به ویژه اطلسها و کتابهایی که دارای نقشه های کافی و مفهموم باشند به ندرت در دسترس علاقمندان تاریخ هستند. چندی پیش دنبال کتاب اطلس تاریخ نظامی جهان می گشتم که خوشبختانه در بلاد کفر و البته از طریق سایتهای دست دوم فروشی یک نسخه اوراق شده آن به دست آمد. در حال ترجمه بعضی از قسمتهای آن هستم و در آینده نزدیک آنها را در ماهنامه جنگ افزار خواهید خواند. اما برای عزیزانی که در ایران زندگی می کنند و دسترسی اندکی به منابع تاریخ دارند کل کتاب را اسکن و تبدیل به پی دی اف کردم. خداوند از گناهان همه ما بگذرد. آمین.


فصل اول

فصل دوم

فصل سوم

فصل چهارم

فصل پنچم

فصل ششم

فصل هفتم

فصل هشتم

فصل نهم

فصل دهم

نظرات 2 + ارسال نظر
میله بدون پرچم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
ای اصولگرای اصلاح طلب

خودم یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

در اولین فرصت باید دانلود شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد