یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

باغ یخی

بدتر از اینکه صبح از خواب بیدار بشوید و ببینید که آبشار یا رودخانه کنار خانه تان یخ زده است این است که باغ میوه (مثلا آلبالو) داشته باشید و صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که کل باغ با میوه هایش یخ زده است. فکر کنم این اتفاق حوالی آفریقای جنوبی افتاده باشد ولی مطمئن نیستم. با هم ببینیم:

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.raha70sh.blogfa.com

عکساش خیلی جالب بود.
دلم برای اینجا بودن تنگ شده بودا...

یخ می زنی ها

رها شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

منظورم حضور تو وبلاگت بود
آقای مهندس

آهان ... .از اون نظر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد