یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

سیاست و هنر

  

 


 

هیلتر و یکی از نقاشی هایش

فرق سیاستمدار با هنرمند در این است که 

هنرمند بحرانها را تبدیل به انگیزه می کند 

و سیاستمدار انگیزه ها را تبدیل به بحران

از فرمایشات خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.raha70sh.blogfa.com

بازم بستگی داره از دید کی بهش نگاه کنی!!!
درست نمی گم؟
فیلم جدایی نادر از سیمینو دارم می برم خونه که ببینمش
همین طور به همین سادگی رو.

خوش بذگره استاد!

میله بدون پرچم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام
نقاشی که باز نشد.. ما به همین فرمایشات شما قناعت کردیم

به یه میله ضد ارزش و این طرفها

سجاد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://hard-time.blogfa.com/

راستی
اگه دوست داشته باشید تبادل لینک داشته باشیم...من با چه نامی شما رو لینک کنم؟

با هر نامی که دوست دارید ولی من کسی رو لینک می کنم که یه جورایی باهاش یا با نوشته هاش حال کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد