یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

حمید

کنارم نشسته بود. توی اتوبوس بودیم از کرج تا دانشگاه. سه ساعت همسفری وهمسایگی اجباری شد نتیجه اش یه آدرس و یه دوستی مکاتبه ای که تقریبا یک سال و نیم طول کشید. تا زمانی که تغییر آدرس خط قرمز به روی این دوستی کشید. تشویقش کردم به درس خواندن و خوشبختانه همان سال دانشگاه آزاد قبول شد. الان باید آقا مهندسی شده باشد برای خودش. طبع شعر داشت و همیشه انبانش تهی از شعر نبود. اگر او را می شناسید و اینجا را می خوانید خبرش دهید که قلبی هنوز برایش می تپد.
این هم نمونه ای از شع
رش

تا چند بنالیم ز اندوه جدایی؟

بازآ که جان تازه شود چون تو بیایی

تا چند حدیث غم هجران تو گفتن؟

تا چند تحمل که تو در دیده درآیی؟

نومیدم و بر این دل بشکسته امیدی

بیمارم و جانا به تن خسته دوایی

یک لحظه دل از پرتو یاد تو بری نیست

در صفحه ی دل گاه مهی گاه سهایی

طوفان حوادث شکند زورق عمرم

چون نوح اگر راه نجاتم ننمایی

صیدیم و به دنبال کمند تو روانیم

عاشق ندهد بند غمت را به رهایی

در تیره شب زندگی و کوره ره عمر

جز شمع رخ دوست مرا نیست ضیایی

ای دوست "طنین" هر شب و هر روز بگوید

باز آی که جان تازه شود چون تو بیایی

حمید علی رستمی(طنین)

1370


نظرات 3 + ارسال نظر
صغری بندانداز سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://bandandaz2.mihanblog.com/

آفرین به شما که این قدر با کمالات و اهل مطالعه هستید. من اما تازه وارد عرصه ی بیزینس شده ام و کارم رو توسعه داده ام!! انشالله در آینده کتاب هم می خونم

شم لطف دارید

رها یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.raha70sh.blogfa.com

کاش می شناختمش تا...
خودت می دونی.
به قول خودت اگه لازم باشه چیزی گفته شه میشه! نیازی به اصرار نیست.

آره خوب. هر چیزی به جاش و به موقعش

علی کیانی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام سوسی
می بینم که توام خیلی وقته آره و به ما نمی گی...
جالب انگیزناک شده
خیلی از پست ها رو خوندم اما نظر ندادم
خدا رها رو حفظ کنه که همیشه هست ...
همینجوری به کارت ادامه بدی، ترشی نخوری یه چیزی می شی
البت یه موضوعی
وبلاگت رو آبان باز کردی و گفتی کادوی تولد 40 سالگی ات. عزیزم آبان تولد شیدا هست نه تولد تو. تا اونجا که یادمه 22 بهمن روز قشنگی هست، نه؟!!!!!!

زر زر نکن بدبخت

اینجا رو درست کردم که آی پی آدرست رو به دست بیارم بیچاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد