یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

پدر خوانده

دون کورلئونه (مارلون براندو): از انتقام حرف زدین. انتقام می تونه پسر شما رو زنده کنه؟یا پسر منو؟من از خون پسرم گذشتم. این کارم دلائل زیادی داره. پسر دیگه م مجبور شد کشور رو ترک کنه. به خاطر ماجرای سالاتسون. خوب! باید ترتیبی بدم که سالم برگرده اینجا. باید تموم این کدورتها برطرف بشه. من یه مرد خرافاتی هستم. اگه اتفاق ناگواری براش بیفته مثلا یه مأمور پلیس با تیر بکشتش یا توی سلولش خودشو حلق آویز کنه یا صاعقه اونو بزنه یه عده از حاضرین اینجا رو مقصر می دونم اون وقته که دیگه گذشت نمی کنم. ولی از نظر خودم اجازه بدین قسم بخورم به جان نوه هام قسم صلحی رو که امروز در اینجا بهش رسیدیم نخواهم شکست.
پدر خوانده را گوش بدهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد