یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

دختری با موهای طلا

یکی بود؛ یکی نبود . در سرزمینی دور  یه دختر کوچولو زندگی می کرد که موهاش از طلا درست شده بود . وقتی که مردم  روستا  دیدنش ، گقتند:" آه! چقدر خوشگله !" آنها به اون دختر یک خونه زیبا نشون دادند و بهش گفتند بیا و برای همیشه اینجا زندگی کن . اون رفت تا توی یه خونه قشنگ زندگی کنه.  همه آدمهای روستا دوستش داشتند . اون خیلی خیلی خوشحال بود . ولی مردم روستا خیلی خیلی فقیر بودند . هر شب آنها به داخل خانه دختر می رفتند و هنگامی که دختر مو طلایی خوابیده بود،  قسمتی از موهای طلایی اورا می بریدند و می فروختند تا پول درآورند . آنها می گفتند که اون هرگز به این موضوع توجه نمی کنه ! بنابراین ، طولی نکشید که همه طلاهایش از دست رفت . مردم گفتند: "اوه! اون آنقدرها هم خوشگل نبود" و اونو از توی خونه قشنگ بیرون کردند . اونو انداختند توی خیابون . دختر مو طلایی رفت و هیچ وقت برنگشت . خیلی زود مردم دوباره گرسنه شدند و به خونه قشنگ برگشتند ، دنبال طلا می گشتند اما دیگر کسی آنجا نبود .

 فیلم جیا با داستان بالا شروع می شود که به صورت تک گویی توسط جیا (آنجلینا جولی) اجرا می شود.ظاهرا این داستان توسط جیا زمانی که کودک بوده در دفتر خاطراتش نوشته شده بود. ادامه فیلم را هم که حتما می دانید

پوستر فیلم عبارت زیبایی دارد کوتاه و رسا

زیباتر از آنکه بمیرد

و

وحشی تر از آنکه زنده بماند

نظرات 3 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

1.11111110199192206891989سلام
با « آموزش قالی بافی » آپم
منتظرتم

ببخشید منتظر چی م هستید؟؟؟؟

کرم کتاب یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

این فیلم را حدود دو سه سال پیش دیدم کار خوش ساختی است داستان نسبتا جالبی هم داره

سلام! نسبتا جالب یعنی چقدر جالب؟؟؟ فکر کنم این فیلم از اولین فیلمهایی هست که آنجلینا جولی بازی کرده و فیلمبرداری ش هم به صورت ویدئویی انجام شده باشه.

رها چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://WWW.RAHA70SH.BLOGFA.COM

سلام. من این فیلمو ندیدم. راستش خیلی اهل فیلم نیستم. وب جالبی داریا!!!
راستی من خواهر بزرگتر تو نیستم. مگه من چند سالمه.
در ضمن تاریخ رو دوست دارم اما نه تاریخ کشورای دیگه. تاریخ ایران!
راستی اخر فیلم چی میشه؟

بازم سلام! شما هم وبلاگ جالبی داری ها! بعدش از کجا می دونی که خواهر بزرگتر من نیستی. من تاهمین الان فکر نمی کردم که اصلا دختر باشی. اما شاید م بزرگتر باشی. مگه من چند سالمه؟ در ضمن درباره تاریخ ایران هم یه مطلب گذاشتم. البته خیلی بیشتر از یه مطلب ولی این اخری معاصره. ولی خوب چون ذاتا آدم خشنی هستم بیشتر درباره تاریخ جنگها می نویسم.
اخر فیلم رو برات می نویستم که چی میشه ولی فکر نکنم که تعریف کردن اخر فیلمها کار جالبی باشه. حداقل از دید من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد