یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

داغ فراق


بر دل من چو می نهی داغ فراق خود چه غم

هرچه نهی بنه که من سر به رضات می نهم

خون جگر چو می شود کاسه به کاسه سربه سر

از سر مژه می چکد قطره به قطره یم به یم

جور و جفای عالمی دیده به دیده دل به دل

می کشم از برای تو لحظه به لحظه دم به دم

بغض به سینه می دود پهنه به پهنه لب به لب

اشک زدیده می رود چشمه به چشمه یم به یم

همچو هزار در غمت شاخه به شاخه گل به گل

ناله زدل برآورم سینه به سینه دم به دم

بر سر زلف عقده با حوصله شانه می کشم

حلقه به حلقه مو به مو، طـُرّه به طرّه خم به خم

بهروز یاسمی

نظرات 1 + ارسال نظر
فروزان سادات سیدی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.kelishemamnu.bloogfa.com

دعوتنامه
خوشحال میشم که به وبلاگ و شعرهای من یر بزنید
این دعوت کاملا رسمی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد