یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

ما و شتر و زبان انگلیسی

 

زبانش خیلی خوب بود. فارسی را با ته لهجه انگلیسی حرف می زد. روش ابتکاری و جالبی هم برای آموزش داشت که هم گیرا بود و هم خسته کننده نبود. هر چه که بود استاد بی نظیری بود.... 

ادعا کرد که می تواند برای هر ضرب المثل فارسی یک معادل انگلیسی پیداکند. 

گفتم:«به شتره می گن چرا شاشت پـَـسه؟ مگه آخه چی چیم مثه همه کــَسه!» 

 

با تعجب گفت:«چی؟!!» 

تکرار کردم برایش:«به شتره می گن چرا شاشت پسه؟ مگه آخه چی چیم مثه همه کـَسه!» 

گفت:« تا به حال حتی فارسی ش را هم نشنیده بودم.... »

گفتم:«حالا که شنیدی.» 

گفت:« معنی ش می شه چی؟» 

گفتم:.....

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی اجاره ای جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://wf3.blogsky.com/

ای جان :)))

جانتان بی بلا!!!

زن تنها شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://tamame-psarhaye-zendegie-man.blogsky.com/

بلاخره یه بارم من اومدم اینجا مهمونی :دی

نه که فک کنی آدم بی معرفتی ام ها.. نه! خیلی هم مهبون و گلم .. :دی

اما سر کار زیاد نمیشه وب گردی کرد. فقط ریدر می خونم. مرسی که همیشه برام کامنت می ذاری..

مرسی که سرزدید. مهمونی خوش بگذره. اگر چه چیز قابل داری برای پذیرایی یافت می نشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد