یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

چگونه یاد گرفتم نگرانی هایم را کنار بگذارم و رائفی پور را دوست بدارم

استاد رائفی پور در شب ۲۱ رمضان

وروریستها انسان/آدم های جالبی هستند. آنها به همراه زرزریستها و نق نقیستها 3 رکن/استوانه ی اساسی فرهنگ ایرانی ها را تشکیل می دهند. وروریستها وظیفه ی اصلی خود را در این می دانند که آسمان را به ریسمان ببافند و در کمین یک گوش مجانی بنشینند. به محض اینکه شنونده ای مناسب پیدا شد وروریستها از کمین خود خارج شده و بافته های خود را روانه ی گوش شنونده ی بدبخت می کنند و این ورور کردن تا زمانی که گوش طرف بسوزد ادامه پیدا می کند. واضح است که شنونده ی خوب شنونده ای است که فقط گوش کند و اگر حرفی زد یا سوالی کرد در راستای ترغیب کردن وروریست به ورور کردن بیشتر باشد. پس ارکان اساسی یک ورور کردن پرفشنال عبارتند از وروریست، شنونده و بافته های ذهنی حضرت استاد.

وروریست ممکن است هر شغلی داشته باشد: کارمند، راننده، خیاط، معلم، سلمانی .... هر شغلی می تواند عرصه ی ظهور استعدادهای حضرت استاد باشد. واضح است که بعضی شغلها بیشتر به آدمی زاد امکان می دهند که توان بالقوه ی خود را به فعل درآورد. مثلا شما به ندرت می توانید شاطری را در حین ورور کردن گیر بیاندازید به این دلیل ساده که ایستادن پای تنور و سر و کله زدن با خمیر دیگر نایی برای ورور زیادی باقی نمی گذارد. اما در عوض دلاک های گرمابه ،بازهم به دلیل شغلشان، فرصت مناسبتری دارند تا به یک وروریست اکتیو تبدیل بشوند. به هر حال نباید از خاطر برد که معدود وروریستهایی هم هستند که شغل شریف ورورکردن را برای گذران زندگی انتخاب می کنند. این دسته از وروریستها را می توانیم با تسامح "وروریست حرفه ای" بنامیم. از آنتونی رابینز می توانیم به عنوان نمونه ی خارجی یک وروریست حرفه ای یاد کنیم و البته برای یافتن نمونه های داخلی آن چندان نیاز به جستجو نیست.


 

اما اگر روزی روزگاری تصادفا/دفعتا/اتفاقا وارد جمع/سمینار/همایشی شدید و فردی را در حال سخنرانی دیدید از کجا می فهمید که او یک وروریست حرفه ای است یا خیر؟ عمده تفاوت یک وروریست با یک متخصص ،که مثلا در یک کنگره ی پزشکی در حال پرزنتشن یک داروی جدید است، در این است که وروریست عموما در موضوعاتی خارج از رشته ی تحصیلی خود ورورمی کند. شاید تصور کنید که وروریست یک شخص کوته فکر و بی سواد است که فاقد تحصیلات آکادمیک می باشد. حاشا و کلا! واضح است که وروریست بودن ربطی به سطح مدرکی تحصیلی شخص ندارد دقیقا به همان دلیل که شعورداشتن/نداشتن ربطی به موجودی بانکی یا مدل ماشین/خودروی افراد ندارد. یعنی ممکن است که یک وروریست حتی در حال طی کردن پله های علم به پست دکترا هم رسیده باشد اما بازهم دست از ورورکردن برندارد. پس اگر بخواهیم/بخواهید توصیه های ایمنی را جدی بگیریم/بگیرید اولین گام برای رودست نخوردن از وروریستها این است که گول تایتل افراد را نخوریم/نخورید. اینکه شخصی دارای مدرک فلان و بهمان از دانشگاه های داخلی و خارجی باشد و یا اینکه مثل مرحوم کردان خدا بیامرز ادعای آن را بکند و اطرافیان به بند ناف حضرت استاد لقب "دکتر" "دکتر" ببندند دلیل بر این نمی شود که وروریست محترم فتیله ی ورورکردن را اندکی پایین تر بکشد. بای دی آدِر هَند حواستان باشد که وروریست حرفه ای ،بنا بر حرفه ی خود، ممکن است از انواع و اقسام مساجد، تکایا، سمینارها، سمپوزیومها و حتا شبکه های ماهواره ای داخلی و خارجی هم سردربیاورد. پس این شد گام دوم: هرگز گول مدیوم را نخورید. وروریست ممکن است هرجایی باشد، در هر شبکه ای، کانالی، وبلاگی، سایتی و الخ...

یکی از ارکان ورورکردن ارائه ی سند و مدرک به شنونده می باشد. وروریست برای اینکه دستش رو نشود و شنونده ورورهایش را جدی بگیرد همیشه شنونده را به اسناد و مدارکی حواله می دهد تا صدق ادعایش تأیید شود. در این زمینه تفاوتی بین وروریست عامی و حرفه ای نیست. هر دو برای ادعایشان مدرک دارند. راننده تاکسی که ادعا می کند آمریکا به این دلیل حکومت شاه را سرنگون کرد که شاه در فلان سخنرانی گفته بود "ما دیگر به چشم آبی ها باج نمی دهیم" به همان اندازه برای حرفش سند و مدرک دارد که وقتی حضرت استاد حرصمندیان از ویکتور فرانکل نقل قول می کند. فقط مشکلی که درباره ی این اسناد و مدارک وجود دارد این است که یا فراموش کرده اند آنها را با خود بیاورند و یا در جای دوردستی/کتابخانه ای هستند ،که فعلا دسترسی به آن وجود ندارد، و یا در آرشیوهای صدا و سیما هستند و دسترسی عمومی به آنها محال است. یعنی در نهایت هنگامی که از یک وروریست سند و مدرکی بخواهید شما را به جای ارجاع به یک کتاب یا منبع معتبر سنگ قلاب می کنند. پس فراموش نکنید که اگر یک وروریست حتا شماره ی صفحه ی فلان کتاب را هم به عنوان سند و مأخذ ذکر کرد تا شخصا آن کتاب را در دست نگرفتید و آن صفحه را چک نکردید ادعایش را نپذیرید یا دست کم با اگر و اما با آن روبرو بشوید.

یکی از عادات وروریستهای حرفه ای این است که به ندرت می نویسند. البته در هر حال استثناهایی هم مانند مرحوم دکتر شریعتی وجود دارند ،که شاگردانشان کتابهای زیادی از سخنرانی هایش تهیه کرده اند، اما به هرحال باید به خاطر داشته باشیم که هر قاعده ای ممکن است استثنایی هم داشته باشد و استثنا را نمی توان تعمیم داد. اینکه چرا وروریست اهل نوشتن نیست چندین و چند دلیل دارد. اول اینکه وروریست می داند سرانه ی کتابخوانی در کشور ما (به طور متوسط) در حدود 10-12 دقیقه بیشتر نیست. پس با این وضعیت مطالعه ی افتضاح چرا وقت گرانبهایش را صرف نوشتن کند وقتی که خواننده ای در ایران نمی یابد. از سوی دیگر مشکلات مالی و گران شدن کاغذ و ممیزی و... هم در دلسرد کردن حضرت استاد دخیل اند و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا حضرت استاد نتواند وقتی را صرف کتابت افکار ذی قیمت خود کند. اما بزرگترین دلیل اینکه وروریست کتاب نمی نویسد در این است که "گزک به دست کسی ندهد". به هرحال کتاب/مقاله خواهی نخواهی خودش سند است و اگر حضرت استاد سوتی داده باشد با غور در نوشته هایش دستش رو خواهد شد اما سخنرانی کردن کم خطرتر است چرا که عموما شنوندگان سخنرانی حضرت استاد را دوباره و دوباره ریویو نمی کند تا تناقضهایش را بیابد و اصولا وقت و حوصله ی این جور کارها را ندارد. حداکثر اگر هم کسی مچ حضرت استاد را بگیرد وروریست می تواند مثل داستان هاله ی نور از بیخ قضیه را منکر شود و وارد فاز "کی بود کی بود من نبودم" بشود.

خوب! حالا که فرم را حلاجی کردیم بپردازیم به تبیین محتوا. وروریستها از دید دستگاه مختصاتی که به آن وابسته اند به دو دسته ی متجدد و متقدم تقسیم می شوند هر چند که این دو دسته چندان مرز مشخصی ندارند و در بسیاری از موارد با هم اورلپ/هم پوشانی دارند. دسته ی متجدد منتظرند تا یک تز/فکر جدیدی در دنیا مطرح بشود و آن را بقاپند و با آسمان و ریسمان ببفاندش و به خورد خلق الله بدهند. حال چندان فرقی نمی کند که این به اصطلاح تز جدید درباره ی "سیمکشی مغز" باشد یا "موجودات غیرارگانیک" یا "ستاره ی دنباله دار" یا "ستاره ی سربی" یا "ان.ال.پی" و قص علی هذا... وروریست وظیفه ی خود می داند که این مواد اولیه را مخلوط کند و از آنها به عنوان مصالح تز جدید خود استفاده کند. دسته ی متقدم نیز برعکس دسته ی متجدد هستند. یعنی هر تز جدیدی که در دنیای مدرن ساخته و پرداخته می شود ندیده و نشنیده با آن مخالفت می کنند حال چه "نسبیت خاص" باشد یا "داروینیسم" یا فیلم سینمایی که در آن حضرت شاه چراغ را نشان می دهند یا جلو و عقب کردن ساعت در ابتدا و انتهای فصلها و قص علی هذا... از دید وروریست متقدم همه ی این موارد ابزارهای شیطانی هستند برای بر باد دادن دین/فرهنگ/گذشته/تاریخچه/ غیرت مردم ایران زمین و باید از بیخ با آنها برخورد کرد. حالا برخورد فیزیکی باشد که چه بهتر اما اگر نشد به برخورد شیمیایی هم رضایت می دهند.

همه ی اینها را گفتم برای چه؟ برای اینکه دیشب بالاخره پس از کلی جست و جو یک عدد پی دی اف از حضرت استاد علی اکبر رائفی پور به دستم رسید و برای اینکه شما هم در یک کارگاه عملی شرکت کرده باشید و دست خالی این پیج را نبندید قسمتهایی از آن را به سمع و نظرتان می رسانم تا ببینید که سکان فرهنگ این کشور دست چه جور ج... و ج...هایی افتاده است.

چون حضرت استاد در سایت وزین خود زندگی نامه ای منتشر نکرده اند (فکر نکنید که حضرت استاد طرفداران/ فنز خود را خدای ناکرده قابل نمی دانند، نخیر دوستان! ایشان فقط برای شکسته نفسی است که هیچ نکته ای از زندگی خود را منتشر نمی کنند) ناچاریم بسنده کنیم به گاسیپهای موجود در فضای مجازی. علی اکبر رائفی پور ،بنابرگفته ی سایتهای اینترنتی، لیسانس یا فوق لیسانس حسابداری دارند. ایشان متخصص در زمینه های تاریخ شناسی، دشمن شناسی، ستاره شناسی، انجمن حجتیه شناسی، صهیونیسم شناسی، فراماسون شناسی، کابالا (با کاباره اشتباه نشود) شناسی، مهدویت، حضرت زهرا(ع) شناسی، کربلا شناسی، شمرشناسی و از همه مهمتر فیلم و سریال شناسی هستند. همانطور که ذکر شد هیچ کتابی از ایشان در حال حاضر/حال کامل موجود نمی باشد و اگر حوصله کنید و تشریف ببرید به سایت کتابخانه ی ملی و اسم ایشان را سرچ کنید هیچ کتابی را که ایشان مولف یا مترجم آن باشد نمی یابید. در عوض ایشان وبسایتی دارند ،که در این وبسایت خودشان به خودشان لقب استادی را عنایت فرموده اند، و در آنجا می توانید صدها هزار ساعت سخنرانی حضرت استاد را در زمینه های فوق الذکر (به کسر ذال) بیابید. حضرت استاد با صرف هزاران ساعت وقت جنبش/نهضتی را به راه انداخته اند با نام "مصاف". هدف از این جنبش مبارزه با دشمنان حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) و برهم زدن نقشه ی صهیونیستها/هابیها/فرامسونها می باشد و چون اصولا جنگیدن/مبارزه کردن احتیاج به پول دارد و هیچ جنگی در تاریخ بدون رعایت اصول لجستیکی به نتیجه نرسیده است و استاد فکر می کنند که نذورات و سهم امامی که جماعت شیعه پرداخت می کنند احتمالا کفاف مخارج حضرت (عج) را نمی دهد لطف کرده اند و یک شماره حسابی هم معرفی کرده اند که اگر اهل دل هستید و دوست دارید که شمشیر حضرت تیزتر شود می توانید با واریز کردن پول بی زبانتان به این حساب یاریگر جنبش مصاف باشید. البته این نکته را هم در وبسایت خود ذکر کرده اند که ایشان و جنبش مذکور هیچ وابستگی به هیچ ارگان یا نهاد خاص و عامی ندارند و تنها پشتگرمی حضرت استاد فقط و فقط حمایت معنوی حضرت(عج) می باشد.

اصولا من خیلی به اینکه استاد کی هست و چی هست کاری ندارم چرا که به قول امیرالمومنین علی (ع) بیشتر مشتاقم تا ببینم "چه می گوید" نه اینکه "که می گوید". خلاصه ای هم که نوشتم برای عزیزانی است که تا کنون از محضر استاد مستفیض نشده اند و عنایت خداوندی شامل حالشان نشده است. پس، حال که به اندازه ی کافی حضرت استاد را شناخته اید بی خیال مقدمه/مقدمات بشویم که از هرچه بگذریم سخن دوست خوشتر است.

همانطور که در بالا آمد حضرت استاد اصولا نه حوصله و نه وقت قلم بر روی کاغذ بردن ندارند. از همین رو تعدادی از شاگردان ایشان که خواسته اند خدای ناکرده استادشان از اساتیدی چون مرحوم شریعتی عقب نیفتند برداشته اند و چند تایی از سخنرانی های معظم له را پیاده کرده اند و خوب تا زمانی که ایشان منکر صحت این پی دی اف نشوند این حقیر نوشته جات مندرج در آن را عین سخنرانی های ایشان خواهم انگاشت.

همانطور که گفتم من واقعا نه قصد دارم و نه حوصله ی اینکه تمامی خزعبلات حضرت استاد را نقد کند. فقط برای اینکه مشتی نمونه ی خروار خدمتتان عرض کنم قسمتی را با شما مرور می کنم تا ببینید که یک وروریست واقعی در شرایط غیرآزمایشگاهی چه  جور ج... است.

در صفحه 34 این پی دی اف سخنرانی از ایشان نقل شده است با نام "پایان دنیا". خلاصه ی فرمایشات استاد این است که سپاه شیطان برای اینکه منتظران حضرت قائم(عج) بی خیال ظهور آقا بشوند هر روز و هر ساعت دم از پایان دنیا می زنند که آخرین آن هم داستان سال 2012 است. این همه تأکید سپاه شیطان بر حول این محور برای این است که مشتاقان ظهور آقا گوش شان از این حرفها پر بشود و کلا بی خیال کل مسئله ی آخرالزمان بشوند. شیطان در این راه از انواع دلایل علمی هم استفاده کرده است. من باب نمونه حضرت استاد پس از بافتن مقادیر زیادی آسمان و ریسمان سری هم به دنیای نجوم زده اند. ایشان از زبان اذناب شیطان می فرمایند (پاراگراف انتهایی صفحه 36 و در ادامه ی همان سخنرانی قسمتهای داخل [] توضیحات من است برای روشن شدن بیشتر متن):

و این رگه ها از حقیقت است. مثلا [سپاه شیطان] می گویند دنیا می خواهد نابودشود. چه طور می خواهد نابود شود؟ این را به من توضیح بده. [جواب می دهند] قرار است یک جرم خیلی سنگین، یک ستاره یا یک سیاره بیاید که ناسا هم رصدش کرده (همین ناسا چنان دو دوزه بازی می کرد در این جریانات! از طرفی یکی از این مسئولینشان می آمد دو پهلو صحبت می کرد که بشود برداشت غلط کرد و فردا همان را نگاه کنی بشود برداشت درست کرد. دو پهلو صحبت می کرد. این وسیله ای بود برای افرادی که می خواستند بگویند بنیان علمی هم دارد. بعد ناسا رد هم کرد. خود ناسا مقاله زد در سایتش که این ها مبنای علمی ندارد). می گفتند یک سیاره یا یک ستاره ای چیزیست، (کسی که اسم این را گذاشته، خیلی حرفه ای بوده) قرار است از نزدیکی زمین رد شود. اسمش چیست؟ UV313

یو وی اش حالا بماند. وقت نیست بازش کنیم ببینیم چیست. کلی داستان دارد. این 313 این وسط مهم است؟ اصلا خطر آن یو وی است با آن 313 تا. اوست که دنیا را نابود می کند. مراقب باش او نیاید. قرار است وقتی می خواهد نزدیک شود با موشک اتمی در فاصله ی چند هزار کیلومتری آن را بزنیم.[منظور استاد رائفی پور این است که دشمنان حضرت با موشک هسته ای به ایشان حمله می کنند] مثل این فیلمهای تخیلی هالیوودی. من گیر صدا و سیمای خودمانم. یکی دو شب قبل از این جریان شیراز برنامه داشتم. قبلش یک مستند داشت نشان  می داد در مورد برخورد سیارک ها به زمین. آخر الان وقت پخش این مستند است؟ در سال 12 ماه هم همچنین چیزی نشان نداده بود، الان یک دفعه احساسات علمیشان گل کرده! اینها(کسانی که برای ساخت پروژه های دروغین پایان دنیا برنامه ریزی می کنند) می دانند دارند چه کار می کنند.

حالا خب این سیاره بیاید چه کار می کند؟ می خواهد بخورد به خود زمین؟ نه دیگر، به خود زمین نمی خورد. چند تا شهاب سنگهایش می خورد به خود زمین. می گفتند از نزدیکی زمین رد می شود، از نزدیک زمین رد شود چه اتفاقی می افتد؟ هنگام رد شدن جاذبه اش اثر می گذارد بر زمین، نتیجه اش چه می شود؟ یک دفعه قطبها عوض می شود. جای قطبها عوض شود. زمین سر و ته می شود. در حالت کلی تابش خورشید به زمین، اول مشرق روشن می شود بعد مغرب. یعنی مسیر گردش این گونه است. می گویند از نشانه های آخرالزمان این است که خورشید از مغرب طلوع می کند. هان؟ روایت است دیگر؟ می دانید یعنی چه از مغرب طلوع می کند؟ یعنی زمین سر و ته شده است. می گردد یک حرفهایی می زند که رگه هایی از حقیقت هم دارد. بحثی از آن را به صورت علمی مطرح می کند، بحثی دینی و بحثی را هم تاریخی مطرح می کند...

گرفتید قضایا را؟ قبل از این که سخنرانی حضرت استاد را ریویو کنیم و صحت و سقم آنها را بررسی کنیم به شخصه در دل آرزو می کنم که این سخنرانی از بیخ و بن کذب باشد و استاد رائفی پور چنین خزعبلاتی را اصلا نه بر زبان آورده و نه حتا دیده و نه شنیده باشند. اما... اگر این سخنان واقعی باشند و استاد چنین سخنرانی هایی را در دانشگاه هایمان تحویل دانشجویان می دهند خوش به حال این آموزش عالی و این دانشجویانی که چنین سخنرانان فاضلی دارند و چنین دُر یگانه ای برایشان سخنرانی می کند.

اما برسیم به تحلیل قطعه ی منتخب از حضرت استاد رائفی پور. همان طور که می دانید ضرب المثلی است فارسی که "کافر همه را به کیش خود پندارد". حضرت استاد چون خودشان عادت دارند علم و فلسفه و اسطوره را همین طور الله بختکی قاطی می کند و به خورد جماعت شنونده می دهند گمان کرده که خارجی ها هم مثل خودشان زبل خان تشریف دارند. ایشان می فرماید که دشمنان حضرت (عج) ادعا می کنند که دنیا قرار است نابود شود و برای این مدعا دلایل علمی هم اقامه می کنند تا مخاطبانشان راحت تر حرفشان را باور کنند. از جمله این ادعاهای علمی که دشمن بیان می کند این است که یک سیاره ای قرار است از نزدیکی زمین رد شود. اول اینکه سیاره ی مورد نظر استاد اسمش یو وی 313 نیست بلکه سیارکی است با نام اریس و نام علمی یو.بی-313. من نمی گویم که استاد بی سواد تشریف دارند و اسم سیارک را هم بلد نبوده اند در اینترنت گوگل کنند. تقصیر این اشتباه لپی را می اندازم گردن شاگردانشان که سخنرانی حضرتش را پیاده کرده اند. اما چه بخواهیم و چه نخواهیم مسیر سیارک اریس در نزدیکی زمین نیست و این یکی سوتی را نمی توانیم گردن کس دیگری بیاندازیم. به هرحال اگر در تصویر زیر دقت کنید اریس (یا همان یووی-313) از کنار نپتون می گذرد و حتا به اورانوس هم نمی رسد چه برسد به زمین.

File:Eris Orbit.svg

مسیر سیارک یو.بی-313 (خط آبی رنگ) در منظومه ی شمسی

این شد سیاره ای که استاد می فرماید ناسا رصدش کرده  و قرار است زمین را چپه کند. اما به رسم همه ی وروریست ها ایشان ذکر نمی کند که در کجا ناسا/مسئول ناسا این اطلاعات را منتشر کرده و کجا دو دوزه بازی کرده و دو پهلو حرف زده است؟ (ایشان چون با زبان علم آشنا نیست فکر می کند که در زبان علوم تجربی هم می توان دو پهلو صحبت کرد همانطور که گفته شد کافر همه را به کیش خود پندارد). نه سندی و نه مدرکی و نه آدرس سایتی و نه مجله ای استاد ارائه نمی کند که حرفش را مستند کند. بعد هم که می فرماید ناسا مقاله زد در سایتش که این ها مبنای علمی ندارد. کدام مقاله؟ اسم نویسنده؟ کدام آدرس؟ کدام سایت؟

اینها نمونه ای از افاضات حضرت استاد بود اما برویم سر و وقت به بقیه اش. حضرت استاد که خود را بزرگترین کاشف نمادها و رمزها در طول تاریخ ایران می داند قصد کرده تا برای شنوندگانش رمز یو.وی-313 کذایی را بشکافد. اما به اصل قضیه که می رسیم حضرت استاد زه می زند که "یو وی اش حالا بماند، وقت نداریم."  ایشان ادامه می دهد "که کلی داستان دارد." حال چرا استاد از کنار رمزگشایی یو وی می گذرد؟ به این دلیل ساده که یو وی نشانگر هیچ چیز خاصی نیست جز توهمات حضرتش. اگر یو وی هم مانند 313 معنی و مفهومی داشت حتما رائفی پور بیانات مبسوطی درباره ی چگونگی و چرایی آن می کرد. تنها چیزی که شاخکهای حساس رائفی پور را نوازش کرده است همان عدد 313 است و گرنه اگر فرصت داشت و سری به سایتهای نجومی می زد متوجه می شد که سیارکهای مناسبتری هم برای چپه کردن زمین وجود داشتند که انشالله تعالی قرار است از کنار زمین عبور کنند اما چون عدد 313 در نام گذاری آنها به کار برده نشده بود از نظر رائفی پور حتی لایق اشاره ای ،ولو کوچک، هم نبودند.

مسیر عبور سیارک آپوفیس99942 از میان ماه و زمین (خط آبی رنگ) که قرار است در سال 2029 اتفاق بیفتند.

بعد هم گیر می دهد به صدا و سیما که چرا برنامه ی مستند نشان داده درباره ی همین موضوع سیارک ها. از نظر رائفی پور همزمانی نمایش فیلم مستندی درباره ی برخورد سیارکها نشان می دهد که اذناب شیطان تا خود صدا وسیمای جمهوری اسلامی هم نفوذ کرده اند(نعوذبالله) و در حال برنامه ریزی برای مغز شویی مؤمونین/مؤمنات در ام القرای جهان اسلام هستند. البته بازهم به سبک رائفی پور معلوم نیست که کدام صدا و کدام سیما این مستند را نشان داده؟ کدام شبکه و در چه ساعتی چه برنامه ای درباره ی سیارکها داشته؟ و بر فرض که حق با استاد بوده آیا در آن برنامه ی مستند علمی درباره ی انتهای جهان و پایان دنیا برخورد سیارک به زمین هم مطلبی گفته شده یا فقط به کمربندسیارکها پرداخته بوده؟ این ها همه سوالاتی هستند که رائفی پور بی جواب می گذارد چرا که به زعم ایشان قضیه ی مهمتری در پیش است: همان توطئه ی شیطانی که ایشان با آن مصاف داده اند.

حالا می رسیم به نتیجه گیری حضرت استاد. ایشان ادعا دارد که صهیونیسم/فرماسونر برای اینکه ادعای خود را جلوه ی علمی بدهد بحث پایان دنیا را به اینجا می رساند که سیاره یو وی 313 از کنار زمین رد می شود. چرا؟ چون در روایات آمده که در آخرالزمان خورشید باید از غرب طلوع کند (البته بازهم بدون ذکر سند روایت) و چون تنها راه منطقی برای این کار این است که زمین را وارونه کنیم، صهیونیست/فراماسونر با ادعای علمی رد شدن سیارک یو وی 313 می خواهد به مردم اینگونه وانمود کند که پس از رد شدن این سیارک زمین چپه می شود و .... باز این سوال بی پاسخ می ماند که کدام دانشمندی ادعا کرده که با رد شدن فلان سیاره یا بهمان ستاره از نزدیک زمین قرار است که حرکت زمین وارونه شود؟ در کدام ژورنال علمی؟ کدام سایت علمی؟ کدام منبع؟ کدام مأخذ چنین ادعایی را داشته اند که حضرت استاد بنای سالوس جنبش صهیون/فراماسون را بر آن گذاشته اند تا بعدا آن را رد بکنند یا خیر؟ واقعا کدام دانشمندی ادعا کرده که رد شد جرمی که 0.0028 جرم زمین و 0.23 جرم ماه است از کنار زمین می تواند زمین را چپ کند؟ و اگر این طور است چرا خود ماه که تقریبا 5 برابر جرم اریس وزن دارد و گـُرّ و گـُرّ از کنار زمین رد می شود زمین را چپ نمی کند؟

به هر حال این شمه ای بود از نحوه ی استدلال کردن حضرات یا به قولی مشت نمونه ی خروار. دوستان اگر بخواهند وحوصله/عمر/مجالی هم داشته باشند می توانند به سایت ایشان مراجعه کرده و تمامی سخنرانی هایشان را گوش بدهند. ما هم اگر فرصتی یافتیم باز به حضور حضرت استاد رائفی پور خواهیم رسید انشاء الله.

تصویر بالا تزئینی نیست! جمعی از طرفداران و همفکران حضرت استاد رائفی پور را ملاحظه می کنید در اجتماع بزرگ "ما اجازه نمی دهیم" در خرداد ماه 1394. توضیحات بیشتر را می توانید اینجا بخوانید. در صفحه ی فوق از حضرت استاد به عناون کارشناس مسائل سیاسی یاد شده است. ماشاء الله نابغه ای هستند برای خودشان!! به امید خداوند که دهن آمریکا را سرویس بنمایند. البته منظور آن حاجیه خانم دندان پزشک از واژه ی "دهن" احتمالا "دهان" بوده است.

رضا کیانی موحد

نظرات 7 + ارسال نظر
میله بدون پرچم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام
آقا ایشالا این دوست داشتن عمیق باقی بمونه
اگر جایی دیدید استاد در مورد یو وی هم توضیح داده مدیونید اگه به ما خبر ندهید!
در مورد زرزریست‌ها و نق‌نقیست‌ها هم روشنگری کنید استاد

ببین داداش
اولا که استاد خودتی و جد و آباء ت
بعدشم این یو وی فعلا وقتش نیست. هر وقت استاد توضیح داد ما هم در خدمتیم. فعلا ایشون دارن بحران کم ابی رو حل می کنند(انشالله)
سوما دوست داریم فراوون

کاوه چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ب.ظ

البته مستحضرید که این آدم کلاش, به خاطر ارادت وافرش به اسکناس, تحقیقات گسترده ای در کشف رموز دلار هم دارند, جالبه به زودی مشخص شد, بیش تر اطلاعاتش رو از یک برنامه تلویزیونی آمریکایی به دست آورده بوده!
لطفن به دکتر روا زاده هم بپردازید, کیس خوبیه!!!

این که ایشون اطلاعاتشون رو از طریق سایتها و فیلمهای خارجی به روز می کنند که اظهر من الشمس و اسود من الیل هستش
به دکتر روازاده هم می پردازیم انشالله
مشالله یکی دو تا نیستند که
برای هر کدوم 1 ساعت وقت بذارم دیگه باس کل کار و زندگیمو تعطیل کنم

ES چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ http://mochico.blog.ir

دو تا مسئله تو این طیف خیلی جالبه :

یک - بیشتر از اینکه به اثبات خودشون بپردازن، درباره ی دشمنان و توطئه هاشون صحبت می‌کنن.

دو - بیشتر دشمنان اونا فراماسونری و وهابیت و شیطان‌پرست ها هستن تا مثلا لاییک ها و کسایی که عقاید اونا رو از اصل قبول ندارن . در حالی که عقایدِ آقای رائفی پور، با گروه اول بیشتر اشتراک داره تا گروه دوم . دلیلش رو هم من این حدس می‌زنم که ترجیح میدن این جوری وانمود کنن که برای همه، حتی دشمن ترین دشمنانمون، اصول عقایدِ ما واضحه و نیازی به اثباتش نیست .

فک کنم درباره ی مطلب شماره دو حق با شماست. اینها کلا خودشون رو از موضع بالا می بینند.

فرهاد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:17 ب.ظ

یه آدم متعصب متوهم خیال باف و دروغگو... این دیدیه که من نسب بهش پیدا کردم... هیچ ج.ری ازش خوشم نمیاد1

دل به دل راه داره برادر

مریم جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ب.ظ

هر چند دو دسته دیگه رو نگفتی ولی من خودمو نق نقیست میدونم
کلا رحیم پور ازغدی (درست نوشتم؟) رایفی پور عباسی و صادق زیبا کلام از وروریستهای معروفن
برای اثبات چرند گویی این آقا لازم نبود انقد به خودتون زحمت بدید اسناد نجومی بیارید همون کلیپ ربط دادن منا و سریال واکینگ دد کافی بود
آقا من اون ویدیو رو دیدم روده بر شدم از خنده وحشتناک تر از همه این بود که ظاهرا در یکی از شبکه ها مهمان بوده و این چرندیات رو تحویل مردم داده
اول که واکینگ دد رو والکینگ دد تلفظ کرد من یکم خندمو خوردم تا ببینم بعدش چی میگه. بهتره خودت بری ببینیش
مثلا توضیح نداد که اگه منظور از زامبی ها زوار منا بودن و قرار بود له بشن اون قسمت که کلا عملیات بهم خورد و بخشی از زامبی ها به سمت الکساندریا منحرف شدن رو چه جوری توجیه میکنن؟
مثلا میتونیم اینجوری بگیم : منظورشون این بوده که یعنی بخشی از مسلمونای له نشده تبدیل میشن به داعش و حمله میکنن به فرانسه و بلژیک( میبینی رایفی پور شدن سخت نیست)

سلام دوست عزیز
من این متن رو نوشتم برای کسانی که اطلاعات گسترده و ژرفی ،مثل امثال رائفی پور ندارند، و تحت تاثیر اطلاعات ایشون قرار می گیرن و فکر می کنن که علی آباد واقعا شهری هستش...
به هرحال بعضی وقتها مجبوریم تا توضیح واضحات کنیم برای دوستانی که نیاز دارند به توضیحات بیشتر
مرسی از توجه شما.... به ما سر بزنید

فرید شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام ببخشید شما یه موضوع رو انتخاب کردید و فقط همونو بررسی کردید . خب البته که انسان جایز الخطاست و ممکنه راءفی پور هم باشه . ولی شما بقیه ی حرفاشو برید نگاه کنید مثل پیش بینی داعش و یا مثلا حرفای ایشون درباره ی مذاکرات . امیدوارم همه ی نکات مثبت و منفی رو در نظر بگیرید . و الله العالم.

سلام برادر فرید ... یه مورد نیست... هزاران مورده
شما یه کتاب از ایشون بدید دست من تا همه ش رو براتون نقد بکنم
با تشکر از شما دوست عزیز

فرید یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ق.ظ

با سلام به شما برادر و دوست عزیز . گفتید یه کتاب معرفی کنید تا من نقد کنم . شما میتونید برید به سایت مصاف و در قسمت پرسش و پاسخ که در سمت راست سایت میبینید وارد شوید و در صفحه ی ششم بحث ذوالقرنین کیست را که اقای راءفی پور بررسی کرده و متن سخنرانی موجوده رو نقد کنید برای ما و کمکی هم به ما کرده باشید . البته کتاب نیست ولی خب متنش در سابت موجوده البته در همان سایت مصاف یادمه یه کتاب دیدم از ایشون که میتوانید تهیه کنید ممنون میشم اگه جواب بدید . یا علی.

انشالله سرفرصت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد