یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی
یاد داشتهای یک کرم کتاب

یاد داشتهای یک کرم کتاب

من همونی هستم که دنبالش نمیگردی

برایم از عشق بگو



زحمت ترجمه این ترانه Sezan Aksu را دوست عزیزم داوود افشار کشیده اند.



Aç kalbini ben geldim

قلبت را بگشا؛ ببین که من آمده ام

Siki siki tut birakma

مرا در آغوشت جای ده و رهایم مکن

Zar zor yiktim duvarlarimi

دیوارهایم را به سختی ویران ساختم

Kiymetini bil uzatma

قدر این لحظه را بدان و درنگ مکن

 

 

Bak yaldizlarimi döktüm

ببین که چگونه حفاظ هایم را رها کردم

açtim kapilarimi gir içeri

درهای قلبم را بازکرده ام تا تو وارد شوی

Gör parklarimi bahçelerimi

بیا و پارکها و باغچه هایی را که در قلبم دارم نظاره کن

Anla ben büyük harflerden ürktüm

فقط بدان که از جملات ثقیل هراسانم

 

 

Ben anlamam toptan tüfekten

از توپ و تفنگ سردر نمی آورم

ben anlamam tastan yürekten

از سنگ انداختن و شجاعتهای آنچنانی چیزی نمی دانم

Anlamam akintiya kürekten

از پارو زدن بر خلاف جهت آب چیزی نمی دانم

Bunlari bosver ne haber asktan

این حرفها را کنار بگذار؛ برایم از عشق بگو

 

 

Ben anlamam toptan tüfekten

از توپ و تفنگ سردر نمی آورم

ben anlamam tastan yürekten

از سنگ انداختن و شجاعتهای آنچنانی چیزی نمی دانم

Anlamam akintiya kürekten

از پارو زدن بر خلاف جهت آب چیزی نمی دانم

Bunlari bosver ne haber asktan

این حرفها را کنار بگذار؛ برایم از عشق بگو

 

 

Gözlerini arkasini

آینه پشت چشمهایت را

Sözlerinin alt yazisini

زیرنویس حرفهایت را

Kalp diline çevirdim çoktan

به زبان دل برگرداندم

Okudum öztürkçe acisini

و با زبان دل دردهایشان را درک کردم

 

 

Bak yaldizlarimi döktüm

ببین که چگونه حفاظ هایم را رها کردم

açtim kapilarimi gir içeri

درهای قلبم را بازکرده ام تا تو وارد شوی

Gör parklarimi bahçelerimi

بیا و پارکها و باغچه هایی را که در قلبم دارم نظاره کن

Anla ben büyük harflerden ürktüm

فقط بدان که از جملات ثقیل هراسانم

 

 

Ben anlamam toptan tüfekten

از توپ و تفنگ سردر نمی آورم

ben anlamam tastan yürekten

از سنگ انداختن و شجاعتهای آنچنانی چیزی نمی دانم

Anlamam akintiya kürekten

از پارو زدن بر خلاف جهت آب چیزی نمی دانم

Bunlari bosver ne haber asktan

این حرفها را کنار بگذار؛ برایم از عشق بگو

 

 

Ben anlamam toptan tüfekten

از توپ و تفنگ سردر نمی آورم

ben anlamam tastan yürekten

از سنگ انداختن و شجاعتهای آنچنانی چیزی نمی دانم

Anlamam akintiya kürekten

از پارو زدن بر خلاف جهت آب چیزی نمی دانم

Bunlari bosver ne haber asktan

این حرفها را کنار بگذار؛ برایم از عشق بگو


نظرات 1 + ارسال نظر
رها یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام آقای مهندس!
باید اول گوشش بدم بعد نظر بدم دیگه!

آره خوب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد